Nemetadis's Blog


Balhé Szilveszter Parti Nyomik

Igen lényegébe erröl szolt a szilveszterem bár öszeségébe jó volt csak nem kellet oda néhány dolog de kezdjük az elején.

Elsö dolog talán hogy lekéstem a vonatot néhány hülyeség miatt de egy óra várakozás után sikerült elérnem és feljutni és természetesen a rajokal melleti fülkébe tudtam helyet foglalni de nem volt velük gond megkináltak kolás viszkivel. Aztán át vágtam magam a tömegen ösze futottam neko bitchel aztán mentem továbba vilamoshoz hoolie barátomhoz ahol nagyon meleg fogadtatásba volt részem mindenki örült nekem éskijöttek elém sokan najó majd nem mindenki 😀 Na a buli se volt semmi ittunk nevettünk……… áljunk csak meg az ivás az meg volt meg a törés zuzás mert sok nyomorék betoppant akinek nem lett volna ott helye a 20 fö helyett lettünk vagy 60an na szép volt aztán a felét szelektálta hoolie mikor kijózanodott mert kurva részeg volt Sok negativ kritika érte ezt a bulit is de nem sorolom le mért majd elmondom aki szeretné tudni végül addig fajultak a dolgok hogy mindenkit haza zavart a házi gazda ami azt illeti igaza volt és nem is ezen akadtam ki hanem azon hogy ez megtörténhetett mert érdekes módon mikor átmentünk frensziszhez ott mindenki békés volt és nyugodt nem történt semmi kár semmi  csak kisseb kupit csináltunk és enyi hogy lehet ez?