Nemetadis's Blog



Homály…

Meg anyi kérdés fogalmazódik meg bennem mire nem tok  választ kapni nem tom minek van miértje minek élek minek vagyok mily az a cél amiért én itt vagyok köztetek nem értem minek vagyok itt én nem vagyok csak egy csalódás halmaz mélyen öszetörve itt  vagyok és nem értem mért történik velem ilyen miért érdemlem meg ezeket mért van ez mért kell most szenvednem mindenért mért basztam el a saját nyaram én nem tom mért érdemlem meg azt hogy éljek nem vagyok jó semmire nem találom helyem ebben a világban…

Trackbacks & Pingbacks

Hozzászólások

  1. * asdasd says:

    Igazad van, nincs sok értelme az életnek. Az enyémnek se, úgy ahogy a többi emberének se. Értelme nincs de még is itt van. Még is van élet és ha már itt van jobb ha kiélvezed és nem azon rágódsz hogy miért veled történnek rossz dolgok. Élvezni kell nem azon rágódni hogy mi értelme van.

    | Válasz Feltöltve 7 years, 1 month ago
    • * nemetadis says:

      köszönöm ezt az elgondolkodtató hozzászólást 🙂
      amugy télleg igazadvan az élletel kapcsolatban csak néha nagyon nehéz és keservesen köcsög de a sors irja a forgató könyvet mi csak bábúk vagyunk az élet nagy játszóterén sztem azért történt sok rosz dolog velem mert roszat adtam amiröl én nem tudtam és nem is tudok most se és csak gondolkodnom kell ezen

      | Válasz Feltöltve 7 years, 1 month ago
      • * asdasd says:

        A forgató könyvet nem a sors írja, hanem te!

        Feltöltve 7 years, 1 month ago
      • * nemetadis says:

        de a sors néha beleszol a dolgokba mert ha én irnám azt a könyvet mindig minden a tervek szerint menne de az az élet meg unalmas ha minde ugy alakul ahogy eltervezzük

        Feltöltve 7 years, 1 month ago
  2. * nemetadiskilller. says:

    a forgató könyvet mi irjuk igen,de nem biztos hogy pontosan sikerül az a jelenet amit a forgakönyvben elterveztünk.ezért nem unalmas az élet.de az ember mindenért tehet nincsenek lehetetlenek…

    | Válasz Feltöltve 7 years, 1 month ago


Vélemény, hozzászólás?

