Nemetadis's Blog



A mámor

Elfogott rabul ejtett egy érzés amiröl nem tehetek és nem hiszem hogy akartam nem vártam egyszer csak jött egyszer csak elkapott egyszer csak elfogod és magával rántott. Mi félelemmel tölt el mi bizakodással lát el és ami miatt soha nem adom fel rengeteg fájdalmat türök miatta igen attól tartok ujra szerelmes lettem  egy csoda szép lányba csak sajnos nem itt van melletem és nem is a szomszédvárosba nem tom hogy igaz e vagy csak magamnak beszéltem be de én ezt érzem nem vagyok képes más lányokkal smárolni és mindig öö jár  a fejembe mikor ittas állapotba vagyok is hozzá rohannák és nem mászok rá mostanába senkire ilyen még soha nem volt velem :/ talán ebben már csak ö tud segiteni a csokjával és a jelenlétével :$

Vélemény, hozzászólás?

