Nemetadis's Blog



Siofoki hétvége majd pesti döntőnézés

Nos egyéb feldultságaim miatt nem tudtam leirni mivolt velem a hétvégén talán volt jó és rosz része is  a dolognak nem tudom talán az elejétől kéne haladnom mikor elindultam siófokra de útba ejtettem székesfehérvárt ahol noémi várt volna engem a vasút állomáson de nem volt sehol és emiatt voltam feldult aki a storit tudja az tudja aki nem annak nem mondom meg nincs köze hozzá…  a 4óra unatkozás székesfehérváron belebotlottam bobiba majd kamiba és dóriba és később jött encsi és laci is aztán vártuk noémit de nem ért ide idöbe. Menni kellet siófokra nem volt kecmec elindultunk félórás busz utazás után megérkeztünk is a csodás siófok városba első utunk a vécéhez vezetett de csak bokort találtunk helyette igen sajnáljuk a pénzt arra hogy pisiljunk. Aztán fürdés a balcsiba és jöttek laciék is csak késöbb eltüntek sajnos. Majd jött a koncert és belebotlottunk matt és a bandájába de hamar elvesztettük egymást de nem volt gond mert a siofoki parti hangulat fergeteges volt és ittunk és karaoki és minden más és reggel mentem  pestre. Pesten találkoztam Bettyvel és Wiwwiennel és kiveséztük azt az 1évet amit megéltünk együtt mert akkor volt az 1éves tali dátuma mikor minden kezdött.

Majd este ki milibe Hopáékal találkoztunk majd visza Eifel tér mecsnézés és Spanyoloknak drukoltunk.

Vége

Vélemény, hozzászólás?

