Nemetadis's Blog



2009 visza tekintö már amire emlékszem

2009 Január: Felejthetetlen szilveszteri buli Tominál félévzárás suliba majdnem megbuktam sok szakítás Laurával

2009.Február: Magamba zuhantam uj társkapcsolat keresése alakuló kapcsolat Brigivel

2009: Március Brigivel jártam 3hétig szüzességem elvesztése Vének sweet 14 születés nap

2009:Április nem emlékszem rá

2009: Május: Készülődés az iskolai szünetre alakuló kapcsolat DabiNikivel megismertem Ricsard Raidont 1. AFC koncertem Megismertem Luna Suicidet

2009: Junius Sweet 17 birthday party 2 házi buli barátaimmal 2 cer jelen voltak Tomi Juci Balázs Cloé Véé Luna kapcsolatom Dabi Nikivel

és vége is egyben

2009: Augusztus Capella első ribancok éjszakája nyaralás Lexi megismerése (L)  tüzijáték hugom szülinapja

2009: Szeptember Iskola kezdés:( GLAM meglátogatása ami balhéval végzödött és 1szer voltam pestena Blog megnyitása

2009: Oktober: A HooliWeen Wanih megismerése itt jó parti

2009: November: Ribancok éjszakája az esküvö sikertelen kapcsolat Wanihval:( Azóta vagyok ilyen bus komor

2009: December Ribancok éjszakája 4 Elöszilveszter fellépés öröm bánat dráma szép karácsony beteg letttem proba pest hooliék beköltözése.


Trackbacks & Pingbacks

Hozzászólások

  1. Nem tudom elhinni, hogy ez működni fog!

    | Válasz Feltöltve 14 years, 4 months ago
  2. Hé, ok, értem, azt hiszem – de ez tényleg működik?

    | Válasz Feltöltve 14 years, 4 months ago


Hozzászólás